L'hospitalitat mediterrània, clau de l'èxit de les nostres destinacions turístiques
Título
L'hospitalitat mediterrània, clau de l'èxit de les nostres destinacions turístiques
Descripción
L¿hospitalitat és la clau més important que hem de cuidar per a un creixement inclusiu i sostenible del turisme a la Comunitat Valenciana. Més de 20 milions de persones ens visiten tots els anys. Per què ens elegeixen entre les milers de possibilitats de què disposen? És bo recordar quins són els motius que impulsen gent de diferents nacionalitats, cultures, estrat social, hàbits i preferències ens elegeixen any rere any. Els turistes han de rebre un tracte professional i humà a partir del respecte al seu idioma, hàbits i tradicions. De la mateixa manera, els visitants han de mostrar consideració per les normes i les pràctiques socials i culturals de les societats que els acullen, incloent-hi els seus codis bàsics d' indumentària, higiene i educació. Aquest compromís recíproc entre residents habituals i ocasionals constitueix la base del marc de convivència que anomenem hospitalitat.
Objetivos
L¿objectiu es sensibilitzar sobre la importància de les actituds i comportaments hospitalaris. La pràctica turística només es garanteix si es genera un espai de confiança estructurat pels valors de la cordialitat, el respecte, la igualtat i la sostenibilitat. El turisme promet oci i benestar als convidats i una millor qualitat de vida als amfitrions. Però només aquelles destinacions i empreses que assumeixin els principis ètics de l'hospitalitat, incorporant-los a les seves accions quotidianes, seran capaces no només de generar la confiança necessària per garantir la recuperació d'un turisme de qualitat en l'era post COVID-19 sinó d'evitar l'aparició de possibles posicions de rebuig a les comunitats receptives que puguin veure en els forasters una potencial amenaça per a la seua salut.
Campo de estudio
C.C. SOCIALES Y JURÍDICAS
Etiquetas
Idiomas
EspaƱol ValenciƠ
Público objetivo
,
Ponente